Kā rāda nesen veiktie tirgus pētījumi, samazinot klientu aiziešanu pie cita tirgus dalībnieka par 5%, tas uzņēmumam var paaugstināt peļņu pat par 25 – 75 %. Lai dotu iespēju uzņēmumiem attīstīties un būtu vērojama strauja augšupeja, 15. augustā tiks rīkots īpašs seminārs un meistarklase, kur kā galvenās būs lojālu klientu bāzes izveide, kā arī klientu […]
Read more ...Šobrīd, kad mūsdienu ekonomikā jūtama pakāpeniska atveseļošanās, uzņēmumiem ir nepieciešams domāt par aktīvāku jauno klientu piesaisti. Lai sniegtu profesionālu skatījumu uz dažādām piesaistīšanas metodēm, biznesa apmācību centrs “Biznesa semināri” 8.augustā rīko īpašu semināru un meistarklasi “Jaunu klientu piesaistīšanas metodes”. „Šobrīd ir svarīgi apgūt jaunas metodes klientu piesaistīšanā, jo šis ir brīdis, kad notiek ekonomikas augšupeja […]
Read more ...Kā liecina akadēmiskie pētījumi un uzņēmumu pieredze, atbilstoši izvēlēta un veidota motivācijas sistēma ļauj uzņēmumam ietaupīt līdz pat pāris tūkstošiem latu gadā uz katru darbinieku, tādēļ vadītājiem būtu daudz vairāk uzmanības jāvelta esošo darbinieku kvalifikācijas izvērtēšanai un piemērotas motivācijas nodrošināšanai, lai sasniegtu labākus darba rezultātus. “Daudzi vadītāji nereti atzīmē, ka motivācijas teorijas, kuras tiek pasniegtas […]
Read more ...Šodien, 15.maijā, ir pēdējā diena, kad uzņēmumi var pieteikt savus darbiniekus dalībai intensīvās apmācības programmā ilgtspējīgas attīstības veicināšanai un konkurētspējas stiprināšanai „BIZNESA ATTĪSTĪBAS KREATĪVAIS MODELIS: kā pārspēt savu konkurentu jau rīt”. Lai aizpildītu pēdējās brīvās vietas, interesenti aicināti pieteikties laicīgi. Jaunās pieejas apmācību programma sastāv no pieciem semināriem un meistarklasēm, kas katra orientēta uz konkrētas […]
Read more ...Kā liecina biznesa izglītības centra “Biznesa semināri” apkopota informācija, uzņēmumi izrāda arvien lielāku interesi par savu darbinieku izglītošanu, īpašu uzmanību vēršot uz mārketinga, pārdošanas un personāla vadības speciālistu kompetenču paaugstināšanu un redzes loka paplašināšanu. “Jaunas zināšanas, iespēja pārrunāt nozares aktualitātes un paplašināt apvārsni ir neatņemamas lietas, ja konkrētais speciālists un viss uzņēmums vēlas attīstīties, paplašināt […]
Read more ...