Uzņēmumiem iespēja pieteikties korporatīvajām apmācībām un veicināt biznesa izaugsmi
Katra uzņēmuma neatņemama sastāvdaļa ir tā ilggadējie darbinieki, kas ir ne tikai lielākā uzņēmuma vērtība, bet arī galvenais priekšnosacījums veiksmīgai mērķu sasniegšanai. Līdz ar to informējam par iespēju uzņēmumiem, kas vēlas nodrošināt sev profesionālāko komandu, pieteikties biznesa vidē aktuālām korporatīvām apmācībām. Apmācību programmas iespējams pielāgot ikviena uzņēmējdarbības specifikai un izvirzītajiem mērķiem.
Pateicoties uzņēmumu apvienības “Latvijas Uzņēmējdarbības Attīstības centrs” (LUAC) un “Biznesa uzrāviens” programmai, kura jau vairākus gadus atbalsta biznesa mācību programmas un seminārus, izglītības centrs “Biznesa Akadēmija” gatavs piedāvāt jaunu, revolucionāru pieeju katra uzņēmuma personālam, kā arī mārketinga menedžmenta apmācības iespējas uz īpašiem nosacījumiem.
Ikvienam uzņēmumam, kas apmeklēs biznesa seminārus, būs iespēja izvēlēties sev piemērotāko un uzzināt biznesa vides aktualitātes – sākot no lietvedības un mārketinga beidzot ar psiholoģiju un komunikāciju.
Ņemot vērā līdzfinansējumu un tā piedāvātās iespējas, semināru apmeklēšana uzņēmumu darbiniekiem būs īpaši izdevīga.
Apmācību programmas ieguvumi:
– Biznesa apmācību programmā būs iespēja apmeklēt mārketinga, pārdošanas, psiholoģijas, komunikācijas u.c. seminārus, kurus vada zinoši un pieredzējuši nozares eksperti. Lai netraucētu biroja darba procesu, seminārus iespējams rīkot uzņēmuma telpās.
– Apmācības tiek piemērotas individuāli katram uzņēmumam un to pārstāvošajai nozarei.
– Biznesa apmācību programma ļauj katram uzņēmumam krietni samazināt izmaksas par darbinieku apmācību, kā arī sniedz iespēju paplašināt to darbinieku loku, kas līdz šim nav piedalījušies apmācību programmā.
– Semināra laiku un vietu izvēlas uzņēmums pats.
Korporatīvās apmācību virzieni:
– Biznesa stratēģija & taktika
Jebkuras organizācijas mērķis ir darboties veiksmīgi – īstenot uzstādītos mērķus un atbilstoši vajadzībām izvirzīt jaunus. Apmācību programmas ietvaros ikvienam uzņēmumam iespējams izvērtēt organizācijas priekšrocības, vājības, iespējas izaugsmei un apdraudējumu esošajai darbībai, lai saprastu, kā rīkoties nākotnē.
– Pārdošanas stratēģija & taktika
Pārdošana ir disciplīna un nepārtraukts monitorings, tikai veiksmīga kampaņa var novest pie vēlamā rezultāta, kas ir – pārdot savu produkciju un pakalpojumus pēc iespējas dārgāk un labāk. Pārdošana sastāv no spēcīgas iedvesmas enerģijas un pārdošanas tehnikas – viens no galvenajiem noteikumiem ir izprast klientu un tā vēlmes, lai varētu pārdošanas apjomi augt.
– Mārketinga stratēģija & taktika
Mārketings ir nozīmīgs ikvienam uzņēmumam, kurš vēlas dinamiski attīstīties un nostabilizēties attiecīgajā jomā. Mūsdienās mārketings tiek realizēts ar mārketinga komunikāciju pasākumu kompleksa starpniecību, kas sevī ietver vairākus elementus, tostarp reklāmu, pārdošanas veicināšanu, sabiedriskās attiecības, publicitāti un tiešo mārketingu. Apmācību ietvaros uzņēmumiem ir iespēja uzzināt, kurš no variantiem vislabāk der viņiem.
– Komunikācijas stratēģija & taktika
Mūsdienās ikviena uzņēmuma attīstībā nozīmīgu lomu ieņem mārketinga komunikācija. Tas ir veids, kā veiksmīgi sasniegt savu patērētāju, identificējot klientus, to vajadzības un vēlmes, kā arī parūpēties par sava uzņēmuma reputāciju un tēla spodrināšanu. Uzņēmums, kas spēj nodrošināt sev veiksmīgu mārketingu ir gan konkurētspējīgs, gan vislabāk sasniedz savus nospraustos mērķus.
– Reklāmas kampaņas
Mārketinga un reklāmas stratēģija ir tā, kas nosaka potenciālo pircēju attieksmi pret produktu vai pakalpojumu, un, protams, kas tālāk arī atbild par produkta noietu. Jo tikai īstenojot veiksmīgu reklāmu, iespējams piesaistīt mērķauditoriju un izsaukt nepieciešamo interesi. Kā zināms, lai sasniegtu klientus, ar labu produktu vien nepietiek, nepieciešama
lieliska reklāma.
– Sabiedriskās attiecības
Sabiedriskās attiecības ir neatņemama sastāvdaļa uzņēmuma tēla un reputācijas nodrošināšanai. Ar mediju un reklāmas iesaisti, uzņēmums var sasniegt gan attiecīgo mērķa auditoriju, gan parūpēties par ilgtermiņa ieguvumiem. Taču būtiski ir ne tikai zināt, ko uzņēmums vēlas pateikt, bet arī veids, kāda uzņēmums to vēlas darīt. Kopā ar ekspertiem uzņēmumam būs iespēja apgūt jaunas iemaņas veiksmīgā komunikācijā ar sabiedrību un uzlabot savu tēlu.
– Pircēju apkalpošana B2C
Uzņēmuma veiksme un panākumi lielā mērā ir atkarīga no biznesa stratēģijas. Ir svarīgi atrast veidu, kas uzrunā katru potenciālo klientu individuāli un līdz ar to dod lielāku atdevi visam mārketinga pasākumam kopumā. Tas ietver ziņojumu apmaiņu ar klientu (tiešais pasts, telemārketings, SMS mārketings, e-pasti u.c.) un mudināšanu uz darbību, kā arī klientu pozitīvu atsauksmju izmantošanu mārketinga aktivitātēs.
– Klientu serviss B2B
Pārdošanā nekas nevar būt svarīgāks par esošo un potenciālo klientu izpratni. Nereti dzirdam, ka viens no efektīvākajiem veidiem, kā mērīt savus panākumus, ir būt nepārtrauktā kontaktā ar klientiem. Nenoliedzami ikviena, jauna vai jau esoša, uzņēmuma interesēs ir piesaistīt jaunus klientus.
– Komandas motivācija
Personāls ir katra uzņēmuma neatņemama sastāvdaļa. Mūsdienās pieaug pieprasījums pēc zinošiem un profesionāliem darbiniekiem, tāpēc uzņēmumiem īpaši liela uzmanība jāvelta darbinieku motivēšanai un kvalifikācijas celšanai.
– Stresa vadība
Pastāv daudzi faktori, kas spēj ievērojami samazināt darba produktivitāti, taču viens no nopietnākajiem iemesliem ir stress. Apmācībās būs iespēja apgūt stresa cēloņus, izpausmes un sekas, noteikt individuālo stresa līmeņa diagnostiku, izprast sevi un iemācīties regulēt emocijas.
Nepalaid garām iespēju jau šodien parūpēties par savu darbinieku, tātad arī kopējās organizācijas, labsajūtu un veicināt to zināšanas, parūpējoties par motivācijas pieaugumu un biznesa strauju attīstību! Zinoši darbinieki ir tie, kas nosaka uzņemējdarbības spēju augt!
Plašāka informācija – zvanot uz tālruni 20355559 vai rakstot uz izglitiba@biznesaakademija.lv